Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 9 augusti 2013

När jag var liten, del två.... Eller nåt

Jag har växt upp med en flugfiskande far, varje midsommar tillbringade vi uppe i Kärrbackstrand, ibland var det roligt ibland mindre roligt, jag har berättat om detta tidigare tror jag....
För er som inte vet var Kärrbackstrand ligger så kan jag berätta att et ligger mellan Sysslebäck och Höljes vid Klarälvens strand....

Idag ville ju Stora o åka på en tur, och titta på ett objekt, i Slugtorp, lite norr om Kärrbackstrand, vid Klarälvens strand :)


Det är fint här uppe, och jag skulle mycket väl kunna tänka mig ett litet ställe, tyst ensamt och med älven nedanför huset :)










Massor av jobb, men kul jobb :)


Och jag tror jag passar bra där, jo det känns bra, så ja, vi får väl se om vi lägger ett bud.....
Men som sagt, massor av jobb, och det har vi ju även här hemma iofs, men ibland behöver man fly vardagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar