Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 31 augusti 2013

Det måste va åldern....

Stack till stan, stan för oss här på vår gata är ju Karlstad, inte Arvika som för många andra....
I stan finns, Jula, Stadium, Stuvbutiken och Ikea!
På Jula köpte jag två askar Läkerol, det är bra!
På Stadium, fick jag tag i en Pilatesboll, billigt, och en egen Yogamatta, nu ska här tränas hemma!
Stuvbutiken resulterade i en burk tapetklister....
Och Ikea, ja jag älskar Ikea!

En ny dyna till Lilla O.s gamla Poängfotölj, den ska få flytta ner till friggeboden, ett litet bord blev det också, och en matta, tre ramar, tre diskborstar och tre hundgosedjur :)

Betty är för söt nr jag varit på Ikea, och kommer hem med den blå plastkassen, hon dyker i den och tar "sin" grej, som idag var en kanin, som numer inte harnågon stoppning kvar i huvudet, men vad gör det, hon blir så glad!


Väl hemma bakades det planerade matbrödet 16 tjocka goda bödkakor, ligger nu i frusen, och på bänken står en gryta med äppelsaft på svalning :)

Pilatesboll, yogamatta, matbröd och äppelsaft?
Jo, det måste va åldern.....
Eller nåt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar