Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 1 september 2013

Så gick en söndag till då....

Betty hoppar på tre ben igan, hon har slickat upp det där jacket på tassen igen, fattar inte varför hon inte kan låta bli det.....
Skon som vi köpte för dyra pengar, tappade hon i skogen idag, ja, hon fick följa med trots tre ben, klarar sig rätt bra utan sitt vänstra om jag säger så :)


Den ser ut så här om nån skulle hitta den :)

Vi letade efter två tavlor som vi fått av vännen Hasse för många år sedan, jag hittade dem och de fick nya ramar och därmed nytt liv :)
Ville ju ha nåt med vatten på i friggeboden och det blev fint :)


Reten av möblerna kom på plats, efter att jag bytt klädsel på Lilla O:s fotölj och skruvat ihop ett bord.


Och så här blev slutresultatet, bara gardinerna som fattas, men de får jag väl försöka knåpa ihop under veckan :)


Helt klart nöjd, och skulle lätt kunna tänka mig att flytta in nu!

Nu är det kvällen, ett glas hemkokt äppelsaft får bli min kvällsmat, arbetsdag i morgon, så sängen skall snart intas....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar