Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 13 augusti 2013

Jo, då, det går framåt, sakta men säkert!

Jag grejar, ja, Stora O grejar också, men han får berätta om sitt eldande, besiktning av min bil och tippenresa i ett annat forum....

Jag har målat, andra strykningen av sängramen....


Och ena väggen, den andra fick jag spackla lite mer på, så den får jag måla i morgon.....


Medan färgen torkade, så rensade jag hundgården, från gräs.....


Himmel vad det växer upp, men nu är det borta!

Sen gav jag mig på ett litet staket försök, och det blev ju bra :)


Emellanåt, tar jag lite kärlek.....


Åsså, fyller jag på den övre delen av nya rabatten med spån/flis, för där ska det bli en surjordsrabatt.


Och täckte det med fiberduk, för den får vila nu, för några pengar till växter finns inte kvar i mattes plånbok...


Stora O, han körde ner madrassen, och den lilla kylen, och det blir ju bra!

Sen for jag till svägerskan J och fick ett par av prinsessan urväxta strumpor, Betty har slickat/bitit i sin tass igen så nu gör det så ont....
Och en liten strumpa på rengjort sår, och lite gel som får vara ifred och torka, så är det bra i ett nafs....


Rosa, för det ska småtjejer ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar