Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 18 december 2013

God Morgon!

Ja, ni julen närmar sig med stormsteg, mycket utgifter, lite pyssel, inga ungar hemma, heller ingen snö, ja ni fattar....
Tre arbetsdagar kvar, innan ledighet fram till den 7/1, och det ska trots att jag fullkomligen just nu älskar mitt jobb, bli väldigt skönt!

Mitt samvete har bara hundarna att bära just nu, tiden räcker inte, men mörkret, sena kvällar och trötthet, gör det med livet ibland, tur de är nöjda med lek och bus de få timmar matte är hemma!

Att ha hjälp med städningen, varannan vecka, är ju en ynnest, för när i hela friden skulle dammsugaren få lite tid annars?
Den här veckan får jag en extra städning, julstädning! Inte helt fel :)

Jul projekt då?
Jo den efterlängtade "Walk-In-Closet:en" ska väl göras, måla och ta upp en öppning från ett annat håll ska fixas, det får bli vårt julprojekt!
Konstigt egentligen att man måste ha nåt sånt att greja med? Men det är väl det som är ledighet, kreativt och kul!

Snart ska jag på mycket halkig väg, bege mig mot Solfabriken, och kvällen ska tillbringas med trivselaktivitet i en av mina grupper, KUL!
I morgon, ledardag, vilket också brukar vara givande!

Nåja, tre dagar kvar som sagt, sen får arbetskläderna och tant vila lite :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar