Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 30 december 2013

Sporadiskt!

Ja, lika frekvent som tidigare, skriv det inte i den här bloggen, och frågan är om den inte har spelat ut sin rätt...
Märker att de flesta bloggar, faktiskt håller på att sina, och att man mer och mer använder Facebook och Instagram, så och jag!

Hur som helst efter en fruktansvärt regnig helg utan snö och minusgrader, är gräsmattan idag äntligen lite krispig av frost, vilket är mer vinterlikt än blötan vi levt med ett tag, glada hundar gillar frostigt gräs bättre, och även matte faktiskt!

Massor med kontakt med Tilda under helgen och hon har det bara bra, dock är mamman lite hönsig och bekymrad över att hon känner sig ensam och längtar efter oss <3
Och man kan ju längta ihjäl sig efter en unge, som faktiskt är en vuxen kvinna, med ett alldeles eget liv, men barn är barn, även om de åldersmässigt är vuxna!


Ungen är vacker, och det är nog en och annan australiensare, som vänder sig om på gatan och tittar på den här :) Och hon är min, eller vår kanske jag ska säga, hennes far har väl en lite del med i det hela också.....

Nu står nyårsfirandet för dörren och jag hoppas verkligen att ni alla får en riktigt fin Nyårsafton, själv har jag alkoholförbud, sen två år tillbaka på nyårsafton, tant fick för stort glas vid ett tillfälle och fick hem och sova straxt efter tolvslaget.....
Hur kul på en skala?!
Men god mat, bästa vännerna och värme, det, duger gott åt mig!

Vi börjar dagen med att handla och besikta bilen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar