Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 14 april 2014

De va väldigt länge sen....

Som min mage brakade ihop.....
Faktiskt över två år sen.... jag var hemma från jobbet....
Men en flisa i fingern, lite mammaoperation, gjorde att det blev totalt kajko!
Inte vet jag om det är magsjuka, eller om det bara är psykiskt, jag är ju lite nojig när det gäller blod och sånt ni vet.....
Jo, jag vet fjantigt, men sant :/


Där sitter den lilla djäveln, liten men fingern går inte att böja....
Besvärligt när man ska röka, typ!

Nåja, magen är kajko i alla fall, bara i ena änden dock, men det gör att jag knappast bör vara på jobbet...
Vilket jag heller inte är, och bilen som idag skulle in till Autowåx för sista justeringen, byta av trasigt tolvvoltsuttag, fick Stora O ta hand om....

Nåja, solen skiner, och även om man är matt kan man ju sitta ute på en stol....

Undrar om 48 timmarsregeln efter magsjuka gäller även för fjantiga chefer?
Isf blir jag tvungen att vara hemma i morgon också, och jag hatar det!
Att vara hemma från jobbet alltså, och det är faktiskt första gången sen jag började i Arvika!

Flisjävel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar