Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 22 april 2014

Hepp!

Jobbat, inte varit riktigt på topp, tyvärr...
Kanske beror det på att Stora O tog en extra ledig dag och jag fick gå upp, ge mig iväg, samtifigt som det varit ett strålande väder :/
Nåja, tre dagar till så är det helg igen! Och SMHI har lovat lika strålande väder till helgen :)
Me Like, Me Like.

Blev ännu mer irriterad när jag kom hem, och märker att jag ahft mus på mina sättpotatisar, samt i de nysådda luktärtskrukorna, dessutom massor av löss på hängpelargonerna, som gått ner och käkat upp en hel sålåda med småplantor...
SUCK!

Nu står hängpelagonerna utomhus, täckta med väv, det ska ju bli nån minusgrad i natt, dör lusen så blir jag nöjd!

Nåja, det som överlever överlever, och överlever det inte, ska jag inte ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar