Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 30 maj 2014

Det där med vänner :)

"Jag har ju inte så många vänner jag..." Säger jag till Stora O, efter en god grillad middag och ett glas rödvin.
Åsså skäms jag lite....
Jag har 657 vänner på Facebook, en del nära vänner, som jag känt länge, en del mer sporadiska, det kan va nån man träffat, nån på jobbet eller nån man tappat kontakten med, finns ju också de man knappast pratat med irl, och aldrg räffat, men man blir vänner ändå liksom, på nätet!

Hoppsan, där var det bara familjemedlemmar :) Men de är bra vänner de med ;)

De vännerna man umgås med, däremot är lätträknade, och kanske är det så att jag träffar så ofantligt mycket folk, varje dag på jobbet, över hundra varje dag faktiskt!
Och kanske är det så, att man inte orkar mer, man behöver sin egentid!

Men....
I morgon ska jag träffa en av mina Facebookvänner, en jag träffat så där sporadiskt, men som jag vet att jag har en del gemensamma intressen med, vi har båda Golden Retriever, vi gillar pillargoner, och en av hennes söner var helt superförälskad i min blåhåriga dotter, efter ett knattedisco, för flera år seda trots att hon är nästa tio år äldre :)

I morgon ska jag få besök av Linda :)
Spännande!

Och då kan man dela med sig av sin egentid, för egentligen tycker jag om sällskap!

Hon gillar kaffe också, så vi ska nog komma överens :)


1 kommentar:

  1. Ska bli väldigt kul att träffa dig "på riktigt"
    ☕️☕️☕️☕️

    SvaraRadera