Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 31 maj 2014

Härlig dag!

Jo, en helt underbar lördag!

Jättekul att Linda kom hit, trevlig prick, vi har nog inte setts för sista gången :)
Lätt att prata med, mycket samma intressen och, ja helt supertrevlig faktiskt :)
Älskar nya vänner jag!

Planterat lite, pillat i trädgården och klippt lite gräs.....

Låg nån timme i sommarens favorit


Himla skönt!
Ända tills myggorna hittade mig, och mina bara fötter, och att Stora o, lyssnade på konstig musik på Spotify på altan, gjorde ju inte vilandet direkt enkelt!

Avslutade dagen med en tur runt tjärnet, i kvällsolen.....

En helt perfekt lördag alltså :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar