Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 26 juni 2014

De e mycket nu....

Massor av planering, fester på gång, vips så har man planerat bort hela semestern....
Den där semestern när man inte skulle göra nånting?!

Trädgårdsresa den 6/7, till Tommy Ahnby med trädgårdsamatörerna och bästa vännen J, Kusinträff den 11/7 är här näst, iofs jobbar jag ju fram till den 11 :)

Tilda är kvar till den 20, tror jag, då blir det troligtvis en tur till Stockholm/Arlanda igen.

Min lilla bil är lite sjuk också, nåt fel i cylindrar eller ja, jag fattar ju inte så bra.....
Den går att köra i alla fall men har dragit 4 dl olja sen oljebytet för 2 veckor sen, vilket förhoppningsvis inte är normalt.
Ska tillbaka till Autovåx den 2 Juli.

Hundbilen, Volvo V70, ska besiktigas idag, sen kan hundarna och jag ta oss små turer igen :)

Men vi fortsätter veckan med att jobba några dagar till, det är ju bra att man vet vad man ska göra :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar