Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 5 juni 2014

Förvånad!

Kommer in på jobbet, efter att ha varit ute och rökt....
Och där står ågon, någon jag känner igen, och en till, och ytterligare en....
"Där är ju Lotta!, där är hon!" hör jag någon säga och jag sorterar i mitt huvud, vem? var? vem?



Och pling där dimper det ner en polett!

Gamla kollegor från Molnfabriken, som står här, på Volvo!

De är där på besök, med sin nye chef som tydligen jobbat i Arvika i många år, dock inte på Volvo, men i närheten, och tillsammans med en av våra UH killar.

Jättekul verkligen att träffa mina gamla arbetskamtrater!



Jag fick förmånen att visa dem runt, helt spontant, men jag tror de gillade vad de såg :)

Ibland saknar jag min gamla arbetsplats! Det gör jag faktiskt, trots att jag gillar min nya :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar