Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 8 augusti 2014

Lars Lerin, är inte Lars Wallin.....

Jo, vi har haft en helt underbar dag, tack för det flickor!
Jag behöver vänner och umgänge, mer än jag tror faktiskt.
Och att träffa vänner, som man inte sett på många år, och det ändå känns som om man sågs typ i förrgår, det är helt underbart!



Lite förvirrad dock, jag trodde vi skulle på Lars Lerin utställning, nog för att vi skulle åka till Kristinehamn, men obevandrad som jag är inom kulturvärlden, så tänkte jag att, ja, han har väl en utställning där, trots att han normalt håller till på sandgrund......
På vägen dit, förstod jag plötsigt, att nej nån Lars Lerin var inte aktuell, vi skulle se nåt av nån Lars Wallin, och vem är Lars Wallin??
Han som gör kläder....
Kläder? Ska jag (JAG?) på en klädutställning, den minst modeintresserade av alla värmlänningar i hela värmland liksom......
Nåja, jag skötte mig, och det var faktiskt riktigt bra, läder som burits på diverse shower, melodifestivaler och av olika celibriteter, Häftigt!






Sm tur var, fanns där lite Lars Lerin.......
I alla fall en bok.....


Och om ni inte vet det, så är det en jäkla skillnad på Lars Lerin och Lars Wallin, och frågan är om inte Wallin, är lite mer hip :)

Passar ju mig liksom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar