Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 19 september 2014

Om att inte bli sjuk!

Jag är en väldigt frisk människa, om man bortser från att jag ibland har en "sjuk" humor, och kan vara lite förvirrad....
Det ser jag mer som ett normaltillstånd....
Däremot, så blir jag ytterst sällan sjuk, alltså sjuk som i snor, feber, hosta och, ja ni fattar.
En och annan magåkomma, kan dock hoppa på mig, men det är mer nervositet och stress tror jag, än baciller.....

När andra får feber, får ligga på divanen, käka praliner och läsa tantsnusk, så är jag som vanligt....

Jag hade lunginflamation 2011, det vet jag med bestämdhet, för då fick jag pancillin.....
Och halsfluss nån gång i slutet på 90 talet.....

Nu är jag så trött, så önskan om en riktig influensa nästan finns där, jag vet inte hur man har influensa, hur det känns liksom, men just nu vore det väldigt skönt att få krypa ner under lakanen och sova bort några dygn.....

Nåja, det är fredag, jag är vaken och det är dags att ta tag i veckans sista arbetsdag.
Nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar