Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 22 februari 2015

En månad!

Nu har jag varit hemma, "ledig" en månad!
Tiden går fort, det ljusnar tidigare och tidigare på morgonen.
Smekmånad, är det nu det riktiga jobbet börjar?

Jobbet med att söka jobb, skriva CV och personliga brev, vänta på att få komma på intervjuer...

Funderar på att virka mig en ledigfilt :)
En massa olika rutor, en om dan, sen montera ihop dem.
Kan bli kul liksom, och större ju längre jag är "ledig"
Kan ju bli ett överkast till dubbelsängen, eller en filt till dockvagnen, vem vet!
Nåt ska jag väl ha att greja med, när jag nu ändå är ledig, eller hur?!


Uppdaterat kl 09.00....
Nej, ni nåra mer rutor, ska inte den här tanten virka, gud va tråkigt!
Jag håller mig till mina pinnar jag.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar