Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 7 februari 2015

Lördagsfix...

En tur te stan, Arvika, hämta glasögonen, en tur på Erikshjälpen, handla mat både till människor och småfåglar, fika med semla på City.....
Sällskap av Lilla och Stora O.....

Fick tag i en stereo modell 80-tal, ja ni vet en sån där klump, kombo liksom allt i ett, allt funkar, utom kasettbandspelaren vilket var lite synd, och skivpelaren behöver ett nytt stift..... Med en kabel och mina stora Jamohögtalare, blev det rätt bra tyck via Spotify.
Tack, Lilla O för hjälpen :)

Åsså glasögonen då.....


Inte världen bästa bild, och utan make-up på grisögonen, men det bjuder jag på :)
Funkar bra, fast jag behöver nog vänja mig....

Sen var det ju det hemliga uppdraget igår.....
Vigsel!
Och idag offentliggjorde de det, på sin fest :)

Grattis :)

Mello!
Höll på att glömma mellon.....
fast det får jag inte säga för Stora O, han är ju lite nördigt förtjust i detta spektakel, och tycker att Mello inte låter tillräckligt seriöst "Det heter Melodifestival!"
Jaja, det var lika sämst som vanligt.....


Spelar roll, egentligen, för med nya glasögon, virkade jag på ganska bra, framför TV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar