Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 16 februari 2015

Skriv av dig!

Ja det rådet fick jag idag, av någon nära mig, och tänk proppen släppte, jag har börjat researcha, letat i mina anteckningar, läst gammal blogg, dagbok, You name it!
Och jag har skrivit, tre sidor än så länge, och jag är bara i början av min historia...

Hoppas känslan finns kvar i morgon!

Kan bara konstatera, att tonen i min blogg, de senaste tre åren, halt klart förändrats, precis som tant själv....
Till det bättre?

Nja, fan vet?!

Jag verkar ha varit mer uppslukad av livet, då...
Bra eller dåligt?
Ja vem vet?!

Gjorde en ängel i alla fall, och virkningarna verkar ju bli ljusare också, livet kanske rinner tillbaka...


Den ska flytta till min underbara mamma, en ljus ängel passar bättre hos henne, än min mörka fallande örn :)

Nu, sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar