Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 2 februari 2015

Undrar vad jag ska ge mina verkenvänner för uppdrag....

Förra veckan, när Stora O kom he och hade handlat, Korv med bröd, jo han gillar det, så frågade jag lite menande om han inte köpt några tulpaner till mig?
Nej, skulle jag det? frågade han, och jag svarade ja, för jag tycker om tulpaner.....
Han har handlat fler gånger efter det, men några tulpaner har jag inte sett till.....
Så i morse, efter han åkt till jobbet, gjordes följande inlägg på facebook:


Och genast var de med på noterna, mina gamla arbetskamrater och Stora O:s medarbetare :)

Och voila!


Tulpaner står nu på bordet!
Trots snöande vindar ute, och kallt, så har jag vår i mitt kök :)
Och han köpte två buketter, "Så du kan blanda"
Fast jag tror att han hade svårt att välja, röda eller gula......
Men det blev extra fint med två, och gör han det till en vana, kan det ju vara fint ända tills de lommar ute :)

Nu är frågan......
Mina arbetskamrater på verken behöver väl också ett uppdrag.......
Jag får klura ut nåt!

Håll utkik hörrni, ett uppdrag ska ni få, och ni ska få redovisa det :)

Bra skit, så gick en måndag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar