Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 17 mars 2015

Härlig dag!

Som började med att jag fick igång vattnet till slangen utomhus, så jag kunde tvätta av sanden från min något, eftersatta bil :)


Nu är den mindre smutsig än den var före, om man säger så, behöver en tvätt till, men det tar vi en annan dag.....

Virkade ett par tossor till, men de drog ihop sig lite för mycket i själva öppningen, så vi får se hur de funkar när de torkat, Plupp kanske vill ha dem, luddiga och goa, grå, med några rosa detaljer :)

Sen tog vi en tur till skogen, och jag gillar att sitt på en sten och filosofera, och att peta i små bäckar, det är liksom livet det!


Åsså, lyckades jag få alla tre hundarna att sitta på samma ställe, så länge så jag hann få upp mobilkameran....


Älskar att vara i skogen på dagtid!

Åsså kom det där samtalet jag väntat på.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar