Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 1 mars 2015

Mars Månad!

Och många av oss ser nu att våren är på gång, några snödroppar, tulpaner på väg upp, vintergäck, som soligt gult lyser upp här och där!
Ja, våren är ju härlig!

Och det är nu, de flesta projekt börjar spira i kroppen....
Typ, fixa till hönshus, och hönsgård, för att sedan köpa några hönor :)
Fixa till ladugården, för att flytta ner loppisen, som jag faktiskt kan ha öppen själv, nu när jag ändå, är hemma liksom :)
Börja riva bort panna och vattentankar i källaren, för att bygga mitt källarspa....

Ja, ni fattar......
Ideerna har ingen gräns......

Och inte jag heller!

Bättre jag håller mig till virkandet, och att skriva CV, så jag hittar mig ett nytt jobb, och slipper stressmomentet att vara hemma och hitta på nåt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar