Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 25 april 2015

Ta från de rika, och ge till de fattiga.....

Nytt jobb, nya matvanor och......
NY VIKT!

Hm, jag har ju känt att jeansen blivit trång, speciellt i midjan, och de höga sköna jag köpte i Australien, de orkar jag inte ha speciellt länge.....
De låga med liten storlek, de halkar under magen......
De med normal storlek, alltså den storlek som är skön nu, de är så gott som utslitna.....

Tänk om man kunde omfördela massan på kroppen, all den där massan som sitter nere på mdjan, skulle jag hellre ha i brösten :)
Ta från de rika och ge till de fattiga liksom :)


Ja, ni fattar......

Det var nog därför jag tog en kopp kaffe och en mazarin, och nätshoppade hem två par jeans i större storlek, när vågen visade tre kilo mer än vanligt.... Typ!

Och Stora O, han har tecknat sig för ett gym......
Fast han skulle ju se grymt konstig ut om man satte hans mage som bröst..... :)

Jag är glad i alla fall ;)
Typ :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar