Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 15 maj 2015

Hur får man en terrier trött.....

Hit, och dit.
Där är en buse, där är en leksak!
Åh, en boll!
Pinnen!

En groda!
Oj, katten! I trädet!
Oj, katten springer!
Oj, katten vill att jag pussar den!!!

Ajm katten ville inte.....
Oops, vad är det som låter, bäst att skälla lite...
Och lite till...
Nja, lite till då....

Ooops en bil, jaga bort, jaga bort, jaga bort....

Vem vågar gå på vår väg? Matte?! Jag jagar bort dem!
Såg du, det försvann den här gången också.....

Åh, en and!
Åh, en gås!
Åh, där är Ebba, hon vill ha pussar!

Kissa!

Åh, en bil.........

SUCK!!!
Hur får man den trött, min evighetsmaskin!
Fast det är tätt mysigt när den ligger nära, vid benen, och somnar på kvällen, i mattes säng.
Synd att den startar halv fem, varje morgon, bara......


"Va? Får jag inte ligga på katten? Hon är ju mjuk och go!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar