Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 22 juli 2015

Man kan ju fundera?! "Betty Bloggar"

Hej på er alla Bettydiggare!
Nu är jag tillbaka, förstår att ni saknat mig, jo det har ni!

Här händer inte så mycket, mer än att den där Lillmatten jag har på andra sidan av jorden, har varit och hälsat på mig, det var rätt kul :)

Nu har min matte bytt ut henne mot min svarta kusin!
Min svarta kusin, som jag hälsade på när det var snö och vinter.

Nu är det sommar och vi kan springa och lea, fast inte på morgonen, hon verkar inte fatta att man "bara" ska kissa när man går ut på morgonen, sen SKA man gå upp till mattes säng, som är nybäddad, och sova några timmar till, den allra skönaste sömnen om ni frågar mig.....



Den där kusinen jag har, vågar inte gå upp för trappan, så sängen får jag ha för mig själv! Och det kan ju va ganska skönt, Hon stal däremot min fotölj igår, och det var väldigt ofint tycker jag.....
Undrar om hon har någon typ av trappskräck, jag har hört att det finns såna, som har just trappskräck, typ som koskräck, fast för trappor då.....

Åsså tror jag hon är rädd för katten.....



Moahahaha!
Hon blir alldeles stel, när hon ser katten och när katten morrar åt henne, typ "flytta dig" så backar hon och tar skydd hos min matte.....
Gud en så fjantig kusin jag har.
Kanske är tur att Matte inte kan gå till skogen med oss, för tänk om vi möter ett riktigt odjur, och den där svarta blir stel? Huga!

Lite skräckinjagande är hon iofs, ganska lik mig om ni frågar, fast hennes öron står ut på bägge sidorna....



Bäst ni passar er, vi har ett stort svart monster och ett litet här, just nu.....
Åsså mig då.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar