Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 29 augusti 2015

Helg nummer två!

Och jag känner mig som en riktigt grinkärring!
Helgen har knappt startat och jag är redan uttråkad.....
Men jobbdatorn är med hem, och nån idé, tanke går säkert att spåna vidare på :)

Röka ska jag i alla fall inte göra!
Och kanske är det som svägerskan skrev   "Bra kämpat! Fr.o.m. Nu blir det bara värre ett tag Sen blir det bättre Mycket bättre! Så håll ut "
Bara att hålla ut alltså!
För min egen skull, för Tilda i Australien, för Plupp, i Arvika, och för Lilla O, som sover sött i mammas hus :)

Ta en tur till skogen, kan jag ju också hinna med innan det blir fotbollsmatch i Svanskog i em.....
Sen grillad lammfilé och gratäng i kväll.....
Ett glas rött till det kanske?
Nej, det brukar inte trigga röksug, faktiskt, jag är ju en uttråkarrökare, dvs har jag tråkigt, inget att göra, röker jag......
Så det gäller att ha händerna fulla liksom!


Fast att ha tråkigt är ju så jäkla tråkigt!

Nåja, jag kan ju alltid städa skafferiet eller nåt.....
Och förfasas över människors tyckande och människosyn på Facebook.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar