Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 25 september 2015

Äntligen fredag!

Åh, jag älskar verkligen mitt jobb, trivs som fisken i vattnet.
Omgiven av underbara medarbetare och härliga kollegor, kan det knappast bli bättre :)

Men.....

Det är ändå otroligt skönt när fredagen kommer, på nåt vi....
Har nog inte så mycket med att göra att jag ska vara från jobbet hela helgen, utan snarare att jag får vakna av mig själv på morgonen, utan att klockan ringen liksom....
Konstigt ändå att det är en sån skillnad?
Jag vaknar ju relativt tidigt ändå!

Nåja, nu är det fredag, och mer än halvvägs igenom mitt vikariat, är jag.
Kanske dags att börja fundera på vad jag ska göra efter det?
Någon hade hört att jag sökt andra jobb, och det kanske jag behöver börja kika efter?
Nåja, det löser sig det brukar det göra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar