Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 2 oktober 2015

Det finns vänner och det finns vänner.....

Och jag bad ju de, på facebook som inte klarar att respektera mina värderingar och åsikter, att radera mig som deras vän......

Och döm om min förvåning, när en av mina äldsta "vänner" hade raderat mig :/
Nåja, jag bad ju om det, fast jag trodde verkligen att denne vän, faktiskt ände till mina värderingar, och att jag är ganska trygg i vad jag anser!

Som sagt det finns vänner och det finns vänner :)
Sen är jag rätt glad att jag slipper se delningar från Avpixlat och fria tider, vilken jävla skit!
Och källkritik, vet inte vissa alls vad det är.....
"Lektion ett på univeristetet - Formalia" och i min kurs ingick både begreppet källkritik och källhänvisning......

Och de riktiga, som faktiskt respekterar mig (eller är de kvar bara för att de inte klarar av att missa mina inlägg) finns ju kvar <3


2 kommentarer:

  1. Jag hör till kategorin som respekterar dig OCH som inte vill vara utan dina inlägg ����

    SvaraRadera
  2. Och frågetecken betyder tummen upp o en glad en

    SvaraRadera