Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 21 oktober 2015

Två dagar kvar...

Av kuren Champix, för rökavvänjning!
Och efter 65 dagar är jag fortfarande helt rökfri, utan röksug!
Och nu gäller det bara att hålla i och inte falla för några knasiga "jag ska bara prova" ideér....
Hjärnan är konstig ibland, men nu har jag väl varit med om de knep min hjärna vet om, så jag borde kunna hålla mig på den rökfria sidan.....

Och, ja, det känns bra....
Och, nej, jag är inte röksugen......

Och JA, jag ÄR duktig!

Jätteduktig!
Hurra för mig!

#biterihoptändernaochlerliteunderfundigtmenrökfriärjagochtroligtvisiklimakteriet


Så, nu bloggar vi om nåt annat.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar