Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 20 november 2015

Soptippen, eller inte? Det handlar om att överleva!

Det här är troligtvis det sista delade inlägget från den här bloggen på Facebook, vill du fortsätta följa mig och mina inlägg, så får du från och med nu, lägga till den här sidan i dina bokmärken :)

När det gäller facebook, så kommer jag att välja att stå bredvid soptippen ett tag....
Hur otroligt det än låter!



Bloggen kommer att fortsätta leva, och mitt twitterkonto, och min instagram, så vill du följa med mig, så finns jag där!

Anledning?

Jag fixar inte att läsa/se alla inlägg som totalt saknar källkritik, se hur "vänner" och andra människor, faktiskt helt öppet visar att de är "Dumma i huvudet" Att man går på rena lögner, och delar vidare skit.....



Men men, vi har demokrati, så det är fritt för alla att tycka således fritt även för mig att välja att slippa se det.
Det är också fritt för alla att välja min "facebookvänskap" precis som jag fritt väljer mina "vänner" och jag har svårt för att "säga nej" till någon, att plocka bort, men kan inte bara stå vid sidan om, utan att engagera mig, ja ni som känner mig på riktigt förstår, s då väljer jag hellre att plocka bort mig själv!

Att jag väljer att kliva åt sidan, betyder att man INTE kan nå mig via min facebook, vill man mig något, så får man sms:a, och ni som kan komma att göra det, har mitt nummer, eller vet var jag finns :)
Jag kommer att ha mitt konto kvar, men kommer inte att dela allt med facebook, inte blogginlägg, inte instagram, inte runkeeper.......
Messenger kommer att fungera, via mobilen, där kan man ju alltid prova att nå mig om det skulle behövas!

Så här känns det just nu, och det kan komma att ändra sig, om världen blir annorlunda, men de som sprider allt annat än kärlek nu, på jordens, just nu största soptipp, jag orkar inte med dem!


Man kan välja om man, som en skata vill sitta och vänta på skit att snappa åt sig på en soptipp, eller om man hellre går till skogen och samlar energi!

Och kommentarer, kan man faktiskt skriva här också, men här äger JAG källkritiken, och inläggen.....
Och vill jag läsa skit, finns det så många sidor som bara fylls med sånt, så.....
Valet är mitt!
Eller hur?!

Och jag blir glad, om du ändå väljer att fortsätta följa mig, du kanske till och med vill ses? Fika?, ett glas vin? Fest? Eller bara några ord på Konsum, Ica eller Lidl :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar