Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 19 november 2015

Torsdag igen....

Veckorna går så grymt skrämmande fort, det känns mer och mer så, när man blir lite äldre....
Om exakt tjugo minuter ska jag starta resan mot Arvika och simhallen för att trettio minuter och tusen meter långt simpass, som gör mig pigg men mör i kroppen.
Jo, jag gillar att simma!
Åsså blir man ren ;)

Tre månaders rökfrihet, är gjorda, tre månader med tydliga ålderstecken, och att göra allt det på en gång, kan ju tänkas vara dumt.... Man ska ju liksom vara i balans, när man slutar röka, vilket man knappast kan kalla att min kropp varit!
Termostaten har gått på högvarv, humöret har varit upp och ner, bak och fram, liksom.....
Nu verkar ändå termostaten ha lugnat ner sig, ett par månader var väl ändå rätt okey, det finns kvinnor med termostater som råkar i flera år.....
Nåja vi har sänkt temperaturen i sovrummet, och Stora O har fått ett duntäcke i sin säng...
Champixen för att fortsätta lura hjärnan att den klarar sig alldeles utmärkt utan nikotin, äter jag fortfarande, och har kanske sex veckor kvar att knapra i mig, vilket jag avser att göra, varför krångla om det fungerar liksom.

Tildas Graduation Date, är satt till den 29/9, då är vi laddade för att resa, och hon har börjat kika på boende till oss :)

Åh, går tre månader fort nu, så borde ju nio till gå i en rasande fart.....
Längtar!

Och det säger jag bara, blir det krig, då kanske jag "flyr" dit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar