Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 9 december 2015

Lucka Åtta från en "sjuk" Lotta!

Så här vid niotiden dag nio, kommer gårdagens lucka från DN kulturs adventskalender.
Egentligen skulle jag befinna mig ute längs staketet, för tre hundj****ar, smet ut någonstans till grannen och smaskade slaktavfall...
Skitkul att behöva hämta dem i morgonrock och gummistövlar....


Skallebanket från helvetet har jag också. och har definitivt tänkt mig att vara frisk både i morgon, då vi har julbord på jobbet, och på fredag då vi åker på mamma/syster/kusinmys till Göteborg......

Nåja, det är inget synd om mig, om jag hade lugnat ner tempot lite tidigare, så hade jag nog varit pigg idag, eller inte....

Här kommer gårdagens lucka i alla fall.

Lucka Åtta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar