Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 20 februari 2016

Dricka vin och blogga???

Kanske inte den allra smartaste kombon, men nu är så fallet, jag dricker vin, eller jag drack vin, ett glas till maten typ, och ett halvt till för att få slut på flaskan....

Maten då? Kyckling med jordnötter, blomkålsris, sallad, himla gott om ni frågar mig :)

Dagen då? Städat, hur tråkigt som helst......
Men, nu är det gjort, vilket känns rätt skönt, och skitväder har det varit under dagen, så det funkade, att vara inne och städa.....

Behöver ha ett virkprojekt bredvid regnbågsfilten, och funderar på en Sophies Cal.....


Inte för att jag vet vad man ska ha den till, mer än att den är häftig.....
Men det är något att greja med....

Eller en liten bokråtta?


Nja, det är stora problem jag har....
Eller hur?!

Nej jag återgår till mitt vinglas, ni får ha en trevlig lördagkväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar