Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 4 februari 2016

Finns så mycket....

Jag skulle vilja skriva.
Förklara, för er, och för mig själv....

Men man måste verkligen inte förstå allt, jag behöver inte ha kontroll och förklara för hela världen allt, ibland kan det vara bra, både för mig och omgivningen att det bara sker saker, som man vare sig behöver förstå eller förklara.

Jag vet att många av er kommer att känna en viss besvikelse, det gör jag också, men det kommer alltid något gott ut av olika händelser, allt sker för en mening av nåt annat, och det mesta leder till något gott, så måste man tänka, även när det känns som mest hopplöst....

Far en dörr igen, öppnar sig en annan, och vem vet vad framtiden har att erbjuda.

Jag kan i alla fall vara stolt över, att jag både syns hörs och gör avtryck!
Att till och uppfattas som "för mycket" av personer man knappast träffat.....
Då är man synlig ;) eller nåt....
Det, kommer jag aldrig att skämmas över,

Det tar slut, precis som det var sagt från början, även om man ibland tror andra saker, jag kliver vidare i livet, vilken väg jag ska ta, har jag just nu ingen aning om, men sitta still kommer jag inte att göra i alla fall.....



Börjar med att göra dag två av "medvetet ledarskap" hos Unionen, sen tre veckor till i Åmotfors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar