Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 14 mars 2016

14 Mars, och Matilda har Namnsdag!

Grattis älskade unge, på namnsdagen!


Ni firar troligtvis inte namnsdagar där du är, och det gör vi ju egentligen inte här heller, men det står ditt namn i min almanacka, hela dagen idag, så Grattis!

Annars går jag in på min tredje lediga vecka, och det känns lite småtråkigt, det svåraste är ju att hitta sina rutiner....
Sova på morgonen, gå upp, dricka kaffe, kolla vad som hänt i världen, ge hundar mat, äta nåt själv......
Kanske ta en promenad, eller göra nåt annat nyttigt, på att göra listan.....
Sen är det dags att börja vänta på att den andra hälften i familjen kommer hem....
Ja, roligare än så blir det inte!

Jo, jag tittar på lediga jobb, kastar iväg en och annan ansökan, ibland utan att tänka, men det är ju så jag funkar....
Jag jobbar lite på min idé, och ska träffa två spännande entreprenörer den här veckan :)

Och på fredag ska jag lämna blod :)

Jaja, den här tredje veckan ska nog kunna gå den också.....
Jag har ju alltid mina virkningsufon att ta till, om jag får tråkigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar