Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 1 mars 2016

En ny månad! Typ Mars!

Och jag har sovit, ända till sju :)

Jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen, vilket tog 45 minuter, när jag fyllt i alla erfarenheter och annat.......
Jag har tagit hem en blankett som ska lämnas till a-kassan, och fyllt i......
Gjort en jobbsökarmapp på Nasen, där jag spar ner samtliga dokument.......

Får nog göra iordning en fysik mapp också, där allt samlas.....
Känns som om det kan bli en del papper att hålla ordning på, trots att det mesta ska skötas via datorn och internet....
Oj, det känns som ett heltidsjobb att vara arbetslös.....
Eller nåt?!

Jag är ju en sån där människa som gör alla möjliga tester på facebook....
Här är en jag gjorde häromdan:


Arbetsnarkoman.....
Jo, det är ju en väldigt passande svaghet när man är arbetslös :)

Ha, ja jag får ju lägga all min tid på jobbsökaraktiviteter eller andra aktiviteter som passar för en arbetslös :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar