Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 6 mars 2016

Frihet med struktur....

Ibland funderar jag på om allt måste vara så tillrättalagt....
Måste man alltid göra efter ett färdigt mönster?
Jo ibland är det enklast, men den konstnärliga friheten bör ju få finnas kvar...

Kan ledarskapet vara som ett virkprojekt?

Ja, de färdiga ramarna finns, slutresultatet har en tydlig målbild, om än i svartvitt, men innehållet, arbetssättet och färgerna man använder, kan variera utifrån förutsättningar och kultur.

Typ som mitt nuvarnade virkprojekt, Sophies Cal


Ska bli spännande att se när det växer, och om jag orkar hålla ut, och göra färdigt :)
Nåt skulle man väl använda restgarnerna från regnbågsfilten till....

Regnågsfilten som om två veckor ska flytta till en femåring :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar