Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 26 mars 2016

Headhuntad?

Jag fundrar på en annan strategi!
Istället för att idiotkasta iväg ansökan efter ansökan, på alla spännande jobb som dyker upp, vilket betyder några ansökningar i veckan...
Ja ni hör ju, jag orkar ju inte hålla ordning på vilka joba jag sökt och vad jag vill, mycket ser ju så kul ut :)

Jo, jag tänkte liksom, om jag bara väntar, lägger ut mitt CV här och där, visar att jag finns, och är öppen för massor av idéer...

Typ bli headhuntad istället, är inte det en mycket smartare idé?



Åsså kan jag ju fundera vidare och utveckla min idé så länge :)
Åsså söka ett eller annat spännande jobb, då och då....

Smart, Tycker jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar