Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 11 april 2016

Diagnostiserad!

Jo, det är ganska typiskt mig, att fastna i ett mönster, och just nu är mönstret, min personlighetstyp!
Att jag analyserar och analyserar, ja det är ju inget nytt, så, nu är min nya diagnos liksom, ENTP :)

"Så här kan jag säga, för jag är ENTP"
"Så här gör jag, för jag är ENTP"

Ha, typiskt mig.....
Eller kanske Typiskt en ENTP.....

Nåja, nu ska vi göra nåt av resultatet, och använda det i en kompetensinventering, som startar på onsdag.

Och jag ska koncentrera mig på att städa uterummet idag, samt efterkontrollera bilen på bilprovningen :)
Den här måndagen går nog undan den också, med eller utan min "nya" diagnos....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar