Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 12 juni 2016

Ja, jädrar, vilket party!

Och tant har raspig hals efter allt för många festcigaretter.....
Ett halvt kilo mindre på vågen, efter att ha dansat i typ fyra timmar, eller nåt, träningsvärk i höften och ont i fötterna.....
En puls på 125, och ett lätt yrsel kvar i huvudet, tangentbordet gungar lite, om man säger så.....

Men gud vilka underbara människor, vilket partygäng, och vilken himla bra fest det blev, med en bra mix av deltagare, ett bra flyt och så klart vin och sång!


Tack, alla underbara som festade natten lång!

Och hörrni, när ni ser mig i klänning, barfota med strut, spelandes fotboll.... hur kan man då inte tycka om mig, jag är ju helt underbar...... Nåja, i alla fall snäll mot barn och gamla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar