Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 4 juni 2016

Om någon eventuellt funderar...

...så, har jag inte glömt bort bloggen, bara haft så ofantligt lite för mig att det inte funnits nåt att ens försöka skriva om.....

Att jag däremellan har massor med tankar på saker jag skulle vilja skriva om, det är en helt annan historia, kanske kommer den någon gång....

Eller inte....

På jobbfronten, inget nytt, jag tittar, hittar, söker och väntar.....
På hundfronten, inga mer grävlingar, Ebba är klippt och det är vamt för dem....
På tantfronten, jo jag tantar på, svettas, funderar, lider och njuter.....

Nåja, nu ser ni att jag fortfarande lever i alla fall, fast så värst mycket mer än det, är det faktiskt inte....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar