Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 19 oktober 2016

Hoppsan!

Jo, det blev övervikt på bagaget, efter att jag tryckt in det sista och lyckats spräcka en söm på väskan....
Nåja, det fanns plats både i mammas och Stora O:s, så vi fick med allt hem!

För hemma är vi, hundarna blev glada, eller nåt, nåja, lite småsura är de nu, Betty ska liksom fjäskas lite med liksom....
Vi har packat upp, vilket resulterade i en massa tvätt.....

Och jag har upptäckt massor med roliga grejer som jag köpt, i huvudsak kläder :) Kläder som inte alls passar för det här vädret, för kallt grått och regn mötte oss här hemma....

Nåja, nu är det liksom lite Antiklimax, man är hemma, allt är som vanligt, bara hudfärgen som är lite med beige :) Och innehållet i garderoben är större :)
Massor med minnen, bilder och skratt är kroppen och hjärnan fylld med.
Och vi har tankat D-vitamin, vilket aldrig kan va fel :)

Nåja, vi har haft tre fantastiska veckor, och återgår nu till vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar