Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 19 december 2016

Hello Rastawoman!

Säger de till mig på gatorna, åsså ler de! 
Killen i baren på hotellet, sa att det är mycket ovanligt med ljusa rastas, och ville veta om det var mitt eget hår, jag fick ju snällt erkänna att det är extentions, dock av riktigt hår, om än intemitt eget :)
De vill sälja reaggegrejer till mig, och jag funderar skarpt på att köpa en sån där grön, röd, gul randig mössa, typ som en basker...


Två i nacken har släppt, och jag längtar inte hem, men saknar min frisör, och skulle definitivt behöva tvätta håret. Iofs så borde det torka snabbt i den här blåsten ;)

Nåja, vi är i dreadsland och det borde finnas en salong som kan hjälpa mig tighta till dem lite, frågan är bara hur jag säger det på portugisiska 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar