Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 15 december 2016

Lucka 15


När det här inlägget dyker upp, sitter vi på ett plan, på väg mot Kap Verde, kanske inte alls så klimatsmart.....
Och den där diskussionen om flygskatt, eller inte, ja den har jag ju redan fört....
Men jag hävdar fortfarande, att har jag råd att resa utomlands, vilket jag egentligen inte har just nu, då jag fortfarande stämplar och är arbetslös, så har jag råd med en flygskatt.....

Men att lära sig nåt nytt om miljö och klimat, kan ju aldrig vara fel, det kan ju vara hur man sopsorterar, om du nu mot förmodan inte kan det än....

Nåja, på väg mot Kap Verde, som sagt, 14 dagar, för att rymma från en stor bemärkelsedag i familjen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar