Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 20 januari 2017

Är det bögarnas fel? (Obs ironiskt inlägg)

I dag svärs han in, han den där presidenten i USA, han den där kontroversiella ledaren, som har det lägsta förtroendet någonsin, som nyvald Amerikansk president.....

I går, gjorde Moderatledaren, ett utspel, som kanske gör att även vi får känna av extremt konservativ politik framöver, Gud hjälpe oss.....

Vi läser dagligen om, hur dåligt vi har det, att vi beväpnar oss, går kurser i självförsvar, hamstrar mat i jordkällaren, ser till att ha både trangiakök, batterier och dunkar fylld med vatten, i våra nyinredda skyddsrum.....
Enligt vissa grupperingar svälter mina pensionerade föräldrar (betyder det att jag ska ha dåligt samvete, när jag ska dit på middag ikväll?) Våra barn i skolan, lär sig inget, invandrarna tar för stor plats, och ser till att mina vuxna ungar, varken har jobb eller bostad....
Polisen gör inget, för de har inga resurser, usel ledning, och dålig lön......
Stenkastning och fyrverkeriskjutande, är vår vardag.....

Vart är vi på väg?

På 10 poäng:
Om man glömmer sin historia är det risk för att man upplever den igen....

På 8 poäng:
I den här världen är typer med mina åsikter, de som ska tystas först.....

På 6 poäng:
.....
Ja ni borde ha fattat nu.....

Fast det kanske är som Grotesco tänker (OBS stor ironi i det här inlägget)


Och man kan bli rädd på riktigt, det kan man faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar