Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 28 januari 2017

Sista helgen...

God Morgon, så här sista helgen.
Vadå sista helgen?
Sista helgen på januari, nästa vecka blir det februari, en härlig månad, kort månad som innehåller Tildas födelsedag, Alla Hjärtans Dag, premiär på andra Shades of Grey filmen, sen är det vips mars, och nästan vår :)



Efter att ha haft en ganska tung och lång vecka, med nyhetsfokus, bla innehållande, ny president i USA sen en vecka, Moderat utspel runt "artiga samtal" med SD, samt igår förintelsens minnesdag, kan det vara bra för tant att det blir helg, helg att tillbringa tillsammans med ett av mina barn med sambo, det ska bli tur till Gula villan och Langos.
Och söndagen viker vi åt ett av årets viktigaste 6-årskalas, ja det kommer ett till ;)
Paketen är klara, både till 6-åringen och lillebror, 3 år, som tant "glömde" bort, eller så var han inte så tydlig i sitt påminnande av födelsedagen, som sexåringen var :)
Men får man höra att man är det allra bästa hundkompisen, som gärna får komma på både vuxen och barnkalas, önskelistan rabblas, utan censur, och förväntningarna lyser i ögonen, ja då måste man bara komma :)
Underbara ungar!

Egentligen skulle jag behöva göra en ordentlig storstädning, innan det blir februari, känner att et blir lite mer vår då liksom, den stora julstjärnan borde tas ner, och läggas undan, det finns även en och annan julprydnad och duk kvar att ta bort....
Men det är ju så tråkigt....
Och jag har ju måndag och tisdag på mig, innan det slår om till februari :)

Hoppas ni alla får en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar