Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 1 mars 2017

En månad!

En månad på nytt jobb och jag stortrivs!
Tänk att det betyder så mycket att få möjligheten att jobba i en organisation som sätter värde på sunda värderingar, sina medarbetare och ledare!
Fyra veckor, med massor av möten med nya människor, där jag får ta plats, får säga och fråga, får vara jag vilket betyder massor!
Ja, jag är sliten, men som jag skrev igår, det är en stor omställning att gå från ingenting till 150%. Och att göra mindre, dvs inte gå fullt ut, det är liksom inte riktigt min grej!
Jag vill ju helst också hinna med alla mina fritidsintressen också. Det enda jag fortfarande har lite dåligt samvete för är hundarna, de får nog inte riktigt all den stimulans de varit vana vid, efter att ha haft matte hemma.
Men snart kommer ljuset, bara tre veckor kvar till sommartid, då blir förutsättningarna bättre för att kunna hitta på nåt efter jobbet, nåt annat är bara promenader med pannlampa.



Skrivarkursen, hinner jag fortfarande med i alla fall. Träningen liksaså, och viktkurvan går stadigt neråt. Att vikten fortsätter minska beror kanske på att jag knappast äter mer än lunch, kvarg och frukt.... Men hungrig är jag ju inte, så varför äta mer än vad man behöver liksom.

Nu startar vi den nya månaden med två utvecklingsdagar!
Sa jag att jag tror jag hamnat rätt?

Ha en bra dag allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar