Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 22 maj 2017

Gympan slut.

Med lite sorg i hjärtat, samtidigt som jag stolt kan konstatera att barnen gillat det, och att de lärt sig att använda kroppen på de mest fantastiska sätt, konstaterar jag nu att barngympans sista pass är gjort.
Med hjälp av föräldrar och en lite publik, hade vi igår vårt sista gympapass.
Att jag sedan fick en jättefin blomma, och dessutom fick bjuda alla barnen på glass i samarbete med sportklubben, gjorde inte saken bättre.

Man måste ha bra musik! Även om tant ser upptagen ut med Mobilen :)

Alla skulle ha en mamma eller en pappa med sig, så och jag, även om min har en lite annorlunda stil ;)

Cirkusuppvärmning!

Huvud, Axlar, Knä och Tå.....

Jo det har varit grymt kul, även om tants kropp är äldre än vad hon vill att den ska vara....
Att göra handvolter, hjula och slå kullerbyttor, är inte helt självklart, när kroppen varit med i nästa femtio år, men kul är det :)


Tack, för i vår, alla underbara ungar!
Tror ni haft lika kul som jag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar