Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 29 juni 2017

Två dagar till...

Innan jag har semester :)
Det ska faktiskt bli rätt skönt, nog för att jag bara jobbat fem månader på mitt nya jobb, men man behöver få landa lite också, eller hur?



Semestern kommer att starta med ett efterlängtat besök av vännen från öster, som vi mötte på vår resa till Kap Verde för sex månader sen, det ska bli så kul att träffa henne igen!
Ser fram emot, äta och dricka gott, diskutera resmål och bara få umgås :)
Kanske tar vi en tur åt andra hållet under semestern sen, man vet aldrig!

Åsså ska jag ju få hämta min nya bil, vilken dag som helst faktiskt!

Sen är det fyra vigslar inbokade under Juli månad, det är också trevligt.

Åsså Värmskogsdagen förståss!

Jo, semester ska bli riktigt bra, riktigt bra!

Två dagar till att jobba bara....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar