Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 3 oktober 2017

Att vara kreativ?

Ja, vad är det?
Är det att vara påhittig, att hela tiden komma med nya infall, vinklar och idéer?
Eller kanske att genomföra dem?

Inte vet jag....

Uppdraget jag fick, att göra nåt kreativt, där jag snabbt kopplade till mig några fler, och sedan lyckades tråckla mig ur det, till att bli en stöttande kreativ del i det stora hela, jo det är väl typiskt mig, eller kanske ganska kreativt.....

Nåja, en megastor bit kartong, några tuschpennor, penslar och en låda med akrylfärger, kan ju bli rätt kreativt, eller helt tomt?
Vi får väl se....


18 saker om kreativa människor som du bör känna till...

Jo, så kan det vara, jag kanske är kreativ trots allt.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar