Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 2 oktober 2017

Lite mer svamp har det blivit, och en till tork :)

Nja, jag har inte "vågat" dela fler bilder med svamp....
Ni tror väl att jag blivit tokig, vilket jag inte blivit, bara besatt, precis som varje höst!
Efter att ha fått med mig en proppfull kasse hem på lördags eftermiddagen, så fyllde jag bägge torkarna, och fick bort alltihop från bänken direkt!
Jo, för jag köpte en tork till, på en köp och sälj sida på facebook, och alldeles i närheten, till halva nypriset :)

Och igår, söndag sålde jag några påsar färdigtorkade, så torken har snart betalt sig själv :)

Sen kom det två sköna bönor, som följde med till skogen.


Plupp var helt begeistrad av en stor myrstack och massor av svamp, så nu har jag hela bänken, torkarna och tre stora degbunkar med rensade, som väntar på att bli omhändertagna igen.....

Nåja, det finns väl fler som vill ha :)
Och om kriget kommer....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar