Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 24 oktober 2017

Hotell :)

En dubbelsäng, en TV på väggen, rena lakan, massor av kuddar.....
Strular med internetuppkoppling, röka får man göra sex våningar ner, och kaffe finns i receptionen.
Vaken är jag i alla fall, och jag har sovit gott. TV finns och Nyhetsmorgon står på, frukost serveras från 6.30, vår kursdag börjar kl 9, så jag har gott om tid.

Upptäcker också att jag har ljus i tangentbordet på datorn, vilket underlättar när man ska skriva i halvskumt rum :)
Nu ska jag snart duscha, gå ner och äta frukost, hotellfrukost ni vet..... Man kan välja precis det man vill, det brukar finnas allt.
Får en pling i telefonen, när Stora O larmar huset hemma, och känner en liten saknad i kroppen, tre timmar bort, fortsätter livet som vanligt, medan jag ska påbörja en resa för att utveckla mitt ledarskap.

Jo det känns bra och ska bli trevligt, och nåt nytt lär man sig alltid.

Borta är bra, men hemma alltid bäst!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar